mércores, 4 febreiro 2009

O alcalde comprométese a promocionar o Salón do Automóbil para consolidar a Vigo como "a cidade do automóbil de España"

mércores, 4 feb 2009

Abel Caballero mantivo este mércores unha reunión de preparación do XVIII Salón do Automóbil de Vigo, que se celebrará en maio, cos seus organizadores, aos que comprometeu promocionar o evento para ratificar a Vigo como "a cidade do automóbil de España". O alcalde lles ofreceu "todo o apoio posible" porque "a celebración deste Salón é unha inxección de optimismo para o sector", indicou o rexedor.

O tenente de alcalde presenta o libro có que o Concello agasallará aos nenos e nenas que nazan en Vigo

mércores, 4 feb 2009

O tenente de alcalde, Santi Domínguez, e a concelleira de Normalización Lingüística, Iolanda Veloso, presentaron hoxe "O meu primeiro libro", o agasallo que o Concello dará a todos os nenos e nenos que nazan en Vigo.Os obxectivos desta iniciativa son "achegar aos cativos e cativas desde o primeiro momento da súa vida á nosa lingua e a nosa cidade".

"I FESTIVAL DE CURTAMETRAXES DE BUEU 2008" no Punto Xove

mércores, 4 feb 2009

No espazo Punto Xove da concellería de Xuventude terá lugar o xoves día 5 unha proxección das curtametraxes que participaron na primeira edición do Festival Internacional de Curtametraxes de Bueu, que se celebrou a primeira semana de setembro do 2008. As obras foron seleccionadas de entre 400 participantes, e entre elas hai curtametraxes de Galicia, España, Francia, Bélxica, Gran Bretaña, Chile..

Parques y Jardines invierte 40.000 euros en la reposición de las 45 árboles caídos por el temporal<br />

mércores, 4 feb 2009

El departamento que dirige la concejala Raquel Díaz ha iniciado la pasada semana el proceso de recuperación de los 45 árboles caídos en el término municipal en los dos últimos fines de semana por mor del temporal. Parques y Jardines repondrá el arbolado con cedros, olmos, thuyas, sauces, camelias y castaños, por su valor ornamental.

El alcalde se compromete a promocionar el Salón del Automóvil para consolidar a Vigo como "la ciudad del automóvil de España"

mércores, 4 feb 2009

Abel Caballero mantuvo este miércoles una reunión de preparación del XVIII Salón del Automóvil de Vigo, que se celebrará en mayo, con sus organizadores, a los que comprometió promocionar el evento para ratificar a Vigo como "la ciudad del automóvil de España". El alcalde les ofreció "todo el apoyo posible" porque "la celebración de este Salón es una inyección de optimismo para el sector", indicó el regidor.

El teniente de alcalde presenta el libro que el que el Ayuntamiento agasajará a los niños y niñas que nazcan en Vigo

mércores, 4 feb 2009

El teniente de alcalde, Santi Domínguez, y la concejala de Normalización Lingüística, Iolanda Veloso, presentaron hoy "Mi primer libro", el regalo que el Ayuntamiento dará a todos los niños y niñas que nazcan en Vigo. Los objetivos de esta iniciativa son "acercar a los pequeños y pequeñas desde el primer momento de su vida a nuestra lengua y nuestra ciudad".

"I FESTIVAL DE CORTOMETRAJES DE BUEU 2008" en el Punto Joven

mércores, 4 feb 2009

En el espacio Punto Joven de la concejalía de Juventud tendrá lugar el jueves día 5 una proyección de los cortometrajes que participaron en la primera edición del Festival Internacional de Cortometrajes de Bueu, que se celebró la primera semana de septiembre del 2008. Las obras fueron seleccionadas de entre 400 participantes, y entre ellas hay cortometrajes de Galicia, España, Francia, Bélgica, Gran Bretaña, Chile..