venres, 20 abril 2012

O rexedor continúa co comité de empresa do Concello os seus contactos sobre a lei de Área Metropolitana

venres, 20 abr 2012

Despois de celebrar sendas reunións con distintos colectivos, Abel Caballero entrevistouse hoxe venres con todos os sindicatos representados no Comité de Empresa do Concello de Vigo, para falar da lei de Área Metropolitana aprobada recentemente pola Xunta. O alcalde amosou a súa "preocupación" pola aplicación dunha norma que tamén pode afectar aos funcionarios municipais.

Caballero recibe aos participantes dun proxecto educativo de cinco países da UE

venres, 20 abr 2012

O alcalde mantivo esta mañá un encontro cos participantes no Proxecto Comenius, unha iniciativa educativa de intercambio na que forma parte o Ceip Coruxo Carrasqueira xunto con centros escolares de Turquía, Polonia, Estonia, Bulgaria e Suecia. Desde o pasado día 18, ata o 24 de abril, alumnos e profesores percorrerán Vigo seguindo o programa "Better tourism, better future".

Explorando Vigozoo

venres, 20 abr 2012

O departamento de Educación de Vigozoo presenta unha nova actividade para as tardes dos sábados de abril e maio, adicada ao ano internacional dos morcegos.<br />

Contacontos no Verbum

venres, 20 abr 2012

Este domingo día 22 de abril de 18 a 19 horas, con entrada gratuíta para todos os asistentes (aforamento limitado a 120 persoas), haberá no museo Verbum un contacontos, "XAN DAS ONDAS" para público familiar (nenos a partir de 3 anos).

El gobierno local aprueba nuevos avances en las calles Aragón y Enrique Lorenzo

venres, 20 abr 2012

El alcalde, Abel Caballero, dio cuenta de los asuntos abordados este viernes en la Xunta de Gobierno Local, entre los que destacó la humanización de la segunda fase de Aragón o la renovación del saneamiento de Enrique Lorenzo. El gobierno vigués también acordó que Educación ponga la sede del CITIC a la disposición de la UNED para la apertura del aula viguesa en septiembre.

El regidor continúa con el comité de empresa del Ayuntamiento sus contactos sobre la ley de Área Metropolitana

venres, 20 abr 2012

Después de celebrar sendas reuniones con distintos colectivos, Abel Caballero se entrevistó hoy viernes con todos los sindicatos representados en el Comité de Empresa del Ayuntamiento de Vigo, para hablar de la ley de Área Metropolitana aprobada recién por la Xunta. El alcalde mostró su "preocupación" por la aplicación de una norma que también puede afectar a los funcionarios municipales.

Caballero recibe a los participantes de un proyecto educativo de cinco países de la UE

venres, 20 abr 2012

El alcalde mantuvo esta mañana un encuentro con los participantes en el Proyecto Comenius, una iniciativa educativa de intercambio en la que fuera parte del Ceip Coruxo Carrasqueira junto con centros escolares de Turquía, Polonia, Estonia, Bulgaria y Suecia. Desde lo pasado día 18, incluso el 24 de abril, alumnos y profesores recorrerán Vigo siguiendo el programa "Better tourism, better future".

Explorando Vigozoo

venres, 20 abr 2012

El departamento de Educación de Vigozoo presenta una nueva actividad para las tardes de los sábados de abril y mayo, dedicada al año internacional de los morcegos.<br />

Cuentacuentos en el Verbum

venres, 20 abr 2012

Este domingo día 22 de abril de 18 a 19 horas, con entrada gratuita para todos los asistentes (aforo limitado a 120 personas), habrá en el museo Verbum un cuentacuentos, "XAN DE Las ONDAS" para público familiar (niños a partir de 3 años).