mércores, 18 abril 2012

O Vigo Bike Contest levará 400 "bikers" a Fragoselo e Caballero di que "apostamos por eventos deportivos de máxima calidade"

mércores, 18 abr 2012

Abel Caballero, alcalde da cidade, presentou a Vigo Bike Contest, XIII Trofeo Cidade de Vigo, que esta fin de semana dispútase nos montes de Fragoselo, a referencia local tradicional do mountain bike. O rexedor, que se montou unha das bicicletas de montaña coas que os corredores compiten, chanceou lembrando os seus tempos de mocidade. "Se houbese estas bicicletas naquela época... Esta vai soa!".

O Auditorio "Mar de Vigo" acollerá este evento desde mañá xoves ata o sábado

O alcalde recibiu á organización do XXIII Congreso da Sociedade Española de Diabetes

mércores, 18 abr 2012

Caballero garantiulles a cooperación municipal desexando que o seu éxito sume enteiros para converter a Vigo en referente do turismo de congresos. O Comité Local organizador da vixésimo terceira edición estimou que participarán máis de mil profesionais de dentro e fóra das nosas fronteiras. Durante os tres días de duración do Congreso, Vigo recibirá a expertos procedentes de Porto, Bruxelas, Xenebra, Boston e Michigan, entre outros.

A mostra enmárcase nas actividades conmemorativas do 75 aniversario

O Museo municipal Quiñones de León presenta a súa nova exposición no Pazo de Castrelos

mércores, 18 abr 2012

A colección municipal de arte, asignada ao museo "Quiñones de León", está formada por máis de 1.500 obras, divididas en tres seccións. O Museo presenta nesta exposición unha excelente selección da súa colección de arte europea antiga. Gran parte das obras formaron o primeiro "Quiñones de León" e proveñen do legado Policarpo Sanz e do depósito do Museo Nacional do Prado.

Maquetas, debuxos e deseños de espazo escénico

mércores, 18 abr 2012

A Sala de exposicións da Casa da Xuventude alberga unha mostra de traballos escenográficos, na súa maioría para obras teatrais, dos alumnos de escenografía da Escola Superior de Arte Dramática de Vigo. Poderanse ver maquetas, debuxos e deseños de espazo escénico, do 16 de abril ao 4 de maio.

El alcalde felicitó a los agentes que cooperaron en la desarticulación de una red de tráfico ilícito de cobre

mércores, 18 abr 2012

Abel Caballero recibió este miércoles a los agentes de la Policía Local de Vigo que trabajaron en la desarticulación de una red dedicada al tráfico ilícito de cable de cobre, operación policial en la que fueron incautadas 500 toneladas de cobre e imputadas policialmente 22 personas por recepción y 118 por substracción del material.

El Vigo Bike Contest llevará 400 "bikers" a Fragoselo y Caballero dice que "apostamos por eventos deportivos de máxima calidad"

mércores, 18 abr 2012

Abel Caballero, alcalde de la ciudad, presentó a Vigo Bike Contest, XIII Trofeo Ciudad de Vigo, que este fin de semana se disputa en los montes de Fragoselo, la referencia local tradicional del mountain bike. El regidor, que se montó en una de las bicicletas de montaña con las que los corredores compiten, bromeó recordando sus tiempos de juventud. "Si hubiera estas bicicletas en aquella época... Esta va sola!".

El Auditorio "Mar de Vigo" acogerá este evento desde mañana jueves hasta el sábado

El alcalde recibió a la organización del XXIII Congreso de la Sociedad Española de Diabetes

mércores, 18 abr 2012

Caballero les garantizó la cooperación municipal deseando que su éxito sume enteros para convertir a Vigo en referente del turismo de congresos. El Comite Local organizador de la vigésimo tercera edición estimó que participarán más de mil profesionales de dentro y fuera de nuestras fronteras. Durante los tres días de duración del Congreso, Vigo recibirá a expertos procedentes de Puerto, Bruselas, Ginebra, Boston y Michigan, entre otros.

La muestra se enmarca en las actividades conmemorativas del 75 aniversario

El Museo municipal Quiñones de León presenta su nueva exposición en el Pazo de Castrelos

mércores, 18 abr 2012

La colección municipal de arte, asignada al museo "Quiñones de León", está formada por más de 1.500 obras, divididas en tres secciones. El Museo presenta en esta exposición una excelente selección de su colección de arte europea antigua. Gran parte de las obras formaron el primer "Quiñones de León" y provienen del legado Policarpo Sanz y del depósito del Museo Nacional del Prado.

Presentación del libro "Fechas y datos para recordar en pie de igualdad..." en la Casa Gallega de la Cultura

mércores, 18 abr 2012

Presentación del libro "Fechas y datos para recordar en pie de igualdad... y no olvidar el resto del año" que tendrá lugar el jueves, 19 de abril, a las 20:00 h en la Casa Gallega de la Cultura. En el acto se contará con la presencia de la concejala de Igualdad, Chus Lago Rey y las tres autoras: Mercedes Oliveira Malvar, Esther Mato Méndez y Mª Luisa Abad Abad.

Maquetas, dibujos y diseños de espacio escénico

mércores, 18 abr 2012

La Sala de exposiciones de la Casa de la Juventud alberga una muestra de trabajos escenográficos, en su mayoría para obras teatrales, de los alumnos de escenografía de la Escuela Superior de Arte Dramática de Vigo. Se podrán ver maquetas, dibujos y diseños de espacio escénico, del 16 de abril al 4 de mayo.