luns, 15 decembro 2008

Santi Domínguez presenta "A revista sobre enerxía" para achegar a sostenibilidade aos escolares de forma lúdica

luns, 15 dec 2008

O tenente de alcalde, Santi Domínguez, subliñou este luns que "A revista sobre enerxía" será unha ferramenta para achegar cuestións como a sostenibilidade e o aforro enerxético aos escolares de Vigo dun xeito lúdico. Na presentación da revista, na que tamén participou o director da Fundación da Axencia Intermunicipal de Enerxía de Vigo, Bernardo Parajó, o tenente de alcalde explicou as distintas medidas que dende este organismo se están poñendo en práctica a prol da sostenibilidade.

Conferencia sobre nutrición e hábitos alimentarios

luns, 15 dec 2008

O nutricionista Juan Martínez ofrecerá o martes, 16 de decembro, ás 20:00h no auditorio do edificio municipal do Areal un relatorio sobre nutrición e hábitos alimenticios, unha actividade -aberta e gratuita ao público- que culmina a edición de 2008 do Plan Saúde, posto en marcha pola Concellería de Sanidade e Consumo do Concello de Vigo.

Alcalde y Portela visitan la "buena marcha" de las obras del auditorio Palacio de Congresos

luns, 15 dec 2008

Abel Caballero y César Portela visitaron este lunes las obras del Auditorio, que transcurren con la "buena marcha" prevista para que el 1 de enero de 2011 pueda ser inaugurado con el concierto de Año nuevo, destacó el alcalde. Ambos resaltaron que ya se concluyeron los sondeos previos, también las arqueológicas, y anunciaron que la infraestructura estará conectada con el futuro túnel de Beiramar.

Santi Domínguez presenta "La revista sobre energía" para acercar la sostenibilidad a los escolares de forma lúdica

luns, 15 dec 2008

El teniente de alcalde, Santi Domínguez, subrayó este lunes que "La revista sobre energía" será una herramienta para acercar cuestiones como la sostenibilidad y el ahorro energético a los escolares de Vigo de una manera lúdica. En la presentación de la revista, en la que también participó el director de la Fundación de la Agencia Intermunicipal de Energía de Vigo, Bernardo Parajó, el teniente de alcalde explicó las distintas medidas que desde este organismo se están poniendo en práctica a favor de la sostenibilidad.

Conferencia sobre nutrición y hábitos alimentarios

luns, 15 dec 2008

El nutricionista Juan Martínez ofrecerá el martes, 16 de diciembre, a las 20:00h en el auditorio del edificio municipal del Arenal una ponencia sobre nutrición y hábitos alimenticios, una actividad -abierta y gratuita al público- que culmina la edición de 2008 del Plan Salud, puesto en marcha por la Concejalía de Sanidad y Consumo del Ayuntamiento de Vigo.