mércores, 19 xullo 2006
BENESTAR SOCIAL

Un campamento con aires novos

O departamento de Benestar Social do Concello de Vigo organiza un campamento urbán para a mocidade con discapacidade psíquica. Un proxecto que presenta alternativas ao tempo libre e ao disfrute para rapaces de 9 a 21 anos.

Actividades Infantís do Cristo da Victoria 2006

Nenos e "Pompas de Xabón"

mércores, 19 xul 2006

A maxia, o circo, os globos, os piratas, as pompas de xabón… son só algúns dos mellores soños dos máis pequenos. Soños que poden facerse realidade nun espazo no que os rapaces poidan relacionarse libremente entre eles, rodeados de valores democráticos e cooperativos de tolerancia, solidaridade e igualdade para a convivencia e a comunicación interpersonal.

Lalín homenaxeará o pintor Laxeiro este venres

mércores, 19 xul 2006

O venres 21 de xullo cúmprese o décimo aniversario do pasamento do xenial pintor José Otero Abeledo, Laxeiro (Lalín, 1908-Vigo, 1996). Con tal motivo, o Concello de Lalín, e a Fundación Laxeiro, celebrarán ao longo do día unha serie de actos en Lalín para recordar a figura e a obra dun dos seus fillos máis ilustres.

BIENESTAR SOCIAL

Un campamento con aires nuevos

mércores, 19 xul 2006

El departamento de Bienestar Social del Ayuntamiento de Vigo organiza un campamento urbano para los jóvenes con discapacidade psíquica. Un proyecto que presenta alternativas al tiempo libre y al disfrute para chavales de 9 a 21 años.

Actividades Infantiles del Cristo de la Victoria 2006

Niños y "Pompas de Jabón"

mércores, 19 xul 2006

La magia, el circo, los globos, los piratas, las pompas de xabón… son sólo algunos de los mejores sueños de los más pequeños. Sueños que pueden hacerse realidad en un espacio en el que los chavales pueden relacionarse libremente entre ellos, rodeados de valores democráticos y cooperativos de tolerancia, solidaridad e igualdad para la convivencia y la comunicación interpersonal.

Lalín homenajeará al pintor Laxeiro este viernes

mércores, 19 xul 2006

El viernes 21 de julio se cumple el décimo aniversario de la muerte del genial pintor José Otero Abeledo, Laxeiro (Lalín, 1908-Vigo, 1996). Con tal motivo, el Ayuntamiento de Lalín, y la Fundación Laxeiro, celebrarán a lo largo del día una serie de actos en Lalín para recordar la figura y la obra de uno de sus hijos más ilustres.