martes, 20 novembro 2012

O Pleno aproba medidas para frear os desafiuzamentos na cidade

Os votos de BNG e PSOE deron luz verde na sesión plenaria de hoxe martes a unha batería de medidas para frear os desafiuzamentos na cidade. As propostas de nacionalistas e socialistas recollían algunha das medidas postas xa en marcha polo Goberno municipal como ofrecer servizo xurídico aos afectados, retirar os fondos monetarios daquelas entidades que practiquen desafiuzamentos ou ordear á Policía Local que non participe nin colabore en ningún desafiuzamento que teña lugar en Vigo.

700 alumnos de 4º da ESO participan nunhas xornadas sobre violencia de xénero nas redes sociais no Auditorio Municipal

martes, 20 nov 2012

Alumnos de 4º da ESO de distintos centros da cidade participan nunhas xornadas sobre violencia de xénero nas redes socias, dentro das actividades organizadas des de a Concellería de Muller para celebrar o 25 de novembro, día Internacional contra a violencia de xénero. Baixo o título Enredámonos nas redes?, a sicóloga Ianire Estébañez Castaño, tratará de prever a violencia de xénero nas formas habituais de comunicación entre a mocidade. O obradoiro, no que participarán 700 alumnos, comezou onte no Auditorio Municipal e remtará mañá mércores.

Exposición colectiva contra a Violencia de Xénero

martes, 20 nov 2012

A rúa do Príncipe é o escenario dunha exposición colectiva contra a Violencia de Xénero do alumnado de máis de trinta centros do ensino da cidade que se pode ver ata o 23 de novembro de xeito ininterrumpido, de 10:00 h. a 20:00 h. A cidadanía viguesa poderá visitar esta mostra que reflicte o compromiso do estudiantado da cidade na loita contra a violencia machista. A exposición é un dos actos da iniciativa Enlaza Vigo-Reacción cidadá contra a Violencia de Xénero, que se celebrarán durante esta semana para conmemorar o Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Obradoiro gratuíto "Contos do medio" na Biblioteca Neira Vilas

martes, 20 nov 2012

A Concellaría de Normalización Lingüística, en colaboración coa Biblioteca Xosé Neira Vilas, organiza esta actividade destinada ó público adulto o xoves 22 de novembro ás 19.30 horas. A temática dos contos céntrase nos bosques, nos ríos, no mar, nas árbores, na fauna e na flora

Taller gratuito "Cuentos de en medio" en la Biblioteca Neira Vilas

martes, 20 nov 2012

La Concejalía de Normalización Lingüística, en colaboración con la Biblioteca Xosé Neira Vilas, organiza esta actividad destinada al público adulto el jueves 22 de noviembre a las 19.30 horas. La temática de los cuentos se centra en los bosques, en los ríos, en el mar, en los árboles, en la fauna y en la flora.

Exposición colectiva contra la Violencia de Género

martes, 20 nov 2012

La calle del Príncipe es el escenario de una exposición colectiva contra la Violencia de Género del alumnado de más de treinta centros de la enseñanza de la ciudad que se puede ver hasta el 23 de noviembre de manera ininterrumpido, de 10:00 h. la 20:00 h. La ciudadanía viguesa podrá visitar esta muestra que refleja el compromiso del alumnado de la ciudad en la lucha contra la violencia machista. La exposición es uno de los actos de la iniciativa Enlaza Vigo-Reacción ciudadana contra la Violencia de Género, que se celebrarán durante esta semana para conmemorar el Día Internacional contra la Violencia de Género.

700 alumnos de 4º de la ESO participan en unas jornadas sobre violencia de género en las redes sociales en el Auditorio Municipal

martes, 20 nov 2012

Alumnos de 4º de la ESO de distintos centros de la ciudad participan en unas jornadas sobre violencia de género en las redes socias, dentro de las actividades organizadas de la Concejalía de Mujer para celebrar el 25 de noviembre, día Internacional contra la violencia de género. Bajo el título Nos enredamos en las redes?, la psicóloga Ianire Estébañez Castaño, tratará de prever la violencia de género en las formas habituales de comunicación entre la juventud. El taller, en el que participarán 700 alumnos, comenzó ayer en el Auditorio Municipal y rematará mañana miércoles.

El Pleno aprueba medidas para frenar los desahucios en la ciudad

martes, 20 nov 2012

Los votos de BNG y PSOE dieron luz verde en la sesión plenaria de hoy martes a una batería de medidas para frenar los desahucios en la ciudad. Las propuestas de nacionalistas y socialistas recogían alguna de las medidas puestas ya en marcha por el Gobierno municipal como ofrecer servicio jurídico a los afectados, retirar los fondos monetarios de aquellas entidades que practiquen desahucios y ordenar a la Policía Local que no participe ni colabore en ningún desahucio que tenga lugar en Vigo.