venres, 24 febreiro 2012

O alcalde recibe "con satisfacción" que Castellano garanta Vigo como sede operativa de Nova Galicia Banco

O rexedor de Vigo lembroulle esta mañá ao presidente de Nova Galicia Banco, José María Castellano, que os estatutos do banco establecen a obrigatoriedade de que os consellos de administración se desenvolvan en Vigo. Logo de manter un encontro cos máximos responsables da entidade financeira, Caballero amosou a súa satisfacción porque Castellano garantiu esa petición, ademais de ratificar o compromiso de que a sede operativa do banco estea en Vigo.

O goberno local amplía os puntos de consulta do Arquivo Pacheco e traballa na conservación dos seus fondos

venres, 24 feb 2012

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, informou este venres dos asuntos aprobados na Xunta de Goberno Local celebrada esta mañá, entre os que subliñou a reanudación dos servizos de consulta deste arquivo, que incrementará de catro a seis os puntos de visionado dos fondos. Caballero tamén desvelou que o Concello traballa xa na dixitalización, conservación preventiva e restauración do material do Pacheco.

O Concello da luz verde á Consellería de Educación para reformar o comedor do Illas Cíes

venres, 24 feb 2012

A Xerencia de Urbanismo autorizou esta mañá á Consellería de Educación para realizar obras no comedor do Ceip Illas Cíes, cun investimento de 107.774 euros. Asimesmo, deuse luz verde esta mañá á recepción definitiva da Unidade de Acción Fraga. Segundo explicou esta mañá o rexedor, trátase das rúas García Barbón, Isabel II e República Arxentina, e supuxeron un investimento de 400.000 euros.

O novo Interventor do Concello tomou posesión do seu cargo

venres, 24 feb 2012

Na mañá deste venres tivo lugar na Alcaldía a toma de posesión de Luis García como novo Interventor do Concello de Vigo, un acto de sinatura e aceptación do cargo no que estivo presente tanto o alcalde de Vigo, Abel Caballero, como a primeira tenente de alcalde, Carmela Silva.

El alcalde recibe "con satisfacción" que Castellano garantice Vigo como sed operativa de Nova Galicia Banco

venres, 24 feb 2012

El regidor de Vigo le recordó esta mañana al presidente de Nova Galicia Banco, José María Castellano, que los estatutos del banco establecen la obligatoriedad de que los consejos de administración se desarrollen en Vigo. Después de mantener un encuentro con los máximos responsables de la entidad financiera, Caballero mostró su satisfacción porque Castellano garantizó esa petición, además de ratificar el compromiso de que la sed operativa del banco esté en Vigo.

El gobierno local amplía los puntos de consulta del Archivo Pacheco y trabaja en la conservación de sus fondos

venres, 24 feb 2012

El alcalde de Vigo, Abel Caballero, informó este viernes de los asuntos aprobados en la Junta de Gobierno Local celebrada esta mañana, entre los que subrayó la reanudación de los servicios de consulta de este archivo, que incrementará de cuatro a seis los puntos de visionado de los fondos. Caballero también desveló que el Ayuntamiento trabaja ya en la digitalización, conservación preventiva y restauración del material del Pacheco.

El Ayuntamiento de la luz verde a la Consejería de Educación para reformar el comedor del Illas Cíes

venres, 24 feb 2012

La Gerencia de Urbanismo autorizó esta mañana a la Consejería de Educación para realizar obras en el comedor del Ceip Illas Cíes, con una inversión de 107.774 euros. Asimismo, se dio luz verde esta mañana a la recepción definitiva de la Unidad de Acción Fraga. Según explicó esta mañana el regidor, se trata de las calles García Barbón, Isabel II y República Argentina, y supusieron una inversión de 400.000 euros.

El nuevo Interventor del Ayuntamiento tomó posesión de su cargo

venres, 24 feb 2012

En la mañana de este viernes tuvo lugar en la Alcaldía la toma de posesión de Luis García cómo nauevo Interventor del Ayuntamiento de Vigo, un acto de firma y aceptación del cargo en el que estuvo presente tanto el alcalde de Vigo, Abel Caballero, como la primera teniente de alcalde, Carmela Silva.