luns, 24 marzo 2008

O Pleno concede a Medalla da Cidade aos estaleiros Hijos de Barreras

luns, 24 mar 2008

A Medalla da Cidade Reconquista 2008 será para Astilleros Hijos de J. Barreras. Así o acordou este luns por unanimidade o Pleno da Corporación Municipal, que tamén nomeou Vigueses Distinguidos deste ano a Confraría do Cristo da Vitoria, a Asociación de Amigos de la Ópera de Vigo, a Asociación de Antigos Alumnos de Don Bosco "María Auxiliadora", a xogadora de baloncesto en cadeira de rodas Mª Victoria Alonso Vilariño, o xornal A Nosa Terra, o Colexio Oficial de Enxeñeiros Técnicos Industriais de Vigo e a Asociación de Corais Polifónicas de Vigo. A entrega destes galardóns e a imposición da Medalla da Cidade terán lugar no Centro Cultural Caixanova este xoves a partir das 20.00 horas.

A cuberta da rúa Pescadería reformarase para evitar filtracións da chovia, o impacto do vento e a forte calor

luns, 24 mar 2008

O tenente de alcalde, Santi Domínguez, mantivo este luns unha reunión cos comerciantes, as ostreiras e os hosteleiros do Casco Vello para presentarlles o anteproxecto de reforma da rúa Pescadería. Na xuntanza os afectados manifestaron as súas propostas de mellora, de xeito que o proxecto final levarase a cabo co consenso de Concello, comerciantes e ostreiras.

Exposición: "O himno. Os tempos son chegados"

luns, 24 mar 2008

O museo Verbum – Casa das Palabras acolle do 25 de marzo ao 27 de abril a exposición temporal "O HIMNO. OS TEMPOS SON CHEGADOS", con motivo do centenario da interpretación do Himno Galego na Habana o 20 de decembro de 1907.

El Auditorio será inaugurado en 2011 manteniendo lo esencial de su infraestructura

luns, 24 mar 2008

Las partes implicadas en la construcción del nuevo Auditorio-Palacio de Congresos llegaron este lunes a un acuerdo sobre el plazo de ejecución de esta infraestructura. De este modo, y según anunció el alcalde, Abel Caballero, el Auditorio se inaugurará con motivo del concierto de Año Nuevo de 2011, manteniendo las dotaciones principales contempladas en su proyecto original.

El Pleno concede la Medalla de la Ciudad a los astilleros Hijos de Barreras

luns, 24 mar 2008

La Medalla de la Ciudad Reconquista 2008 será para Astilleros Hijos de J. Barreras. Así lo acordó este lunes por unanimidad el Pleno de la Corporación Municipal, que también nombró Vigueses Distinguidos de este año a la Cofradía del Cristo de la Vitoria, la Asociación de Amigos de la Ópera de Vigo, la Asociación de Antiguos Alumnos de Don Bosco "María Auxiliadora", la jugadora de baloncesto en silla de ruedas Mª Victoria Alonso Vilariño, el periódico A Nosa Terra, el Colegio Oficial de Ingenieros Técnicos Industriales de Vigo y la Asociación de Corales Polifónicas de Vigo. La entrega de estes galardones y la imposición de la Medalla de la Ciudad tendrán lugar en el Centro Cultural Caixanova este jueves a partir de las 20.00 horas.