mércores, 21 novembro 2012

O concelleiro de Deportes suliña a "excelencia" do Memorial Belarmino Alonso, para atletas federados, este domingo acarón do campo da Xunqueira

mércores, 21 nov 2012

O Memorial Belarmino Alonso de cros, que se disputa este domingo, volverá ser a referencia atlética galega neste inicio da tempada de campo a través e contará cunha inscrición "de nivel para unha proba de excelencia", segundo explicou o concelleiro de Deportes, Manel Fernández, durante a presentación da carreira.

Preséntase no MARCO o libro ‘LA MOSCA TRAS LA OREJA: de la música experimental al arte sonoro en España’ de Llorenç Barber e Montserrat Palacios

mércores, 21 nov 2012

Este venres 23 de novembro,ás 20 horas, dentro das actividades programadas polo Festival Chámalle X, organizado pola Facultade de Belas Artes de Pontevedra, o MARCO acollerá a presentación do libro La mosca tras la oreja: de la música experimental al arte sonoro en España. A presentación estará a cargo dos seus autores, Llorenç Barber e Montserrat Palacios.

Curso de marketing social na Casa Galega da Cultura

mércores, 21 nov 2012

Baixo o título " Non o digo de oídas" a oficina Municipal de Voluntariado e a ONG Solidarios Anónimos, presenta o primeiro Master Class Social protagonizado polos colectivos do terceiro sector. O acto no que tamén se presentará o libro "Anarquía creativa" de Carlos Mañas, terá lugar na Casa Galega da Cultura o xoves 22 de novembro de 17h a 20 horas.

XABARÍN 18

mércores, 21 nov 2012

A Biblioteca Neira Vilas recolle a mostra realizado polo EEI Monte da Guía de Vigo e o CEP de Sequelo de Marín por mor do 18 aniversario do "Xabarín", o emblemático personaxe creado por Miguel Anxo Prado para o programa infantil da TVG.

XABARÍN 18

mércores, 21 nov 2012

La Biblioteca Neira Vilas recoge la muestra realizado por el EEI Monte de la Guía de Vigo y el CEP de Sequelo de Marín por motivo del 18 aniversario del "Xabarín", el emblemático personaje creado por Miguel Ángel Prado para el programa infantil de la TVG.

Curso de marketing social en la Casa Gallega de la Cultura

mércores, 21 nov 2012

Bajo el título "No lo digo de oídas" la oficina Municipal de Voluntariado y la ONG Solidarios Anónimos, presenta el primer Master Class Social protagonizado por los colectivos del tercer sector. El acto en el que también se presentará el libro "Anarquía creativa" de Carlos Mañas, tendrá lugar en la Casa Gallega de la Cultura el jueves 22 de noviembre de 17h a 20 horas.

Se presenta en el MARCO el libro ‘LA MOSCA TRAS LA OREJA´: de la música experimental al arte sonoro en España’ de Llorenç Barber y Montserrat Palacios

mércores, 21 nov 2012

Este viernes 23 de noviembre,a las 20 horas, dentro de las actividades programadas por el Festival Llamale X, organizado por la Facultad de Bellas Artes de Pontevedra, el MARCO acogerá la presentación del libro La mosca tras la oreja: de la música experimental al arte sonoro en España. La presentación estará a cargo de sus autores, Llorenç Barber y Montserrat Palacios.

El concejal de Deportes señala la "excelencia" del Memorial Belarmino Alonso, para atletas federados, este domingo del campo de la Xunqueira

mércores, 21 nov 2012

O Memorial Belarmino Alonso de cross, que se disputa este domingo, volverá a ser la referencia atlética gallega en este inicio de la temporada de campo a través y contará con una inscripción "de nivel para una prueba de excelencia", según explicó el concejal de Deportes, Manel Fernández, durante la presentación de la carrera.