Festival "Imaxina Sons", concertos e actividades da fin de semana
A programación do Imaxina Sons inclue para a fin de semana o pasacalles a cargo de Mr.Dicxie Jazz Band e as actuacións de Javier Costelanla Trío,Lluis Vidal,Italian Instabile Orchestra, Louis Sclavis e a Agrupación Musical "Atlántica de Matamá.
Sábado, 25
Continúan os pasacalles a cargo de Mr. Dixie Jazz Band.
Actuación de Javier Constenla Trío: Improvía Jazz
Lugar: VERBUM JAZZ CAFÉ. 20,00 HORAS (ENTRADA LIBRE)
Javier Constenla: piano; Quique Alvarado: baixo; Miguel Cabana:batería
O pianista e compositor ourensa Javier Constenla desenvolveu un importante labor como músico e como profesor. Tocou en escenarios de Xapón, Colombia, Venezuela, Portugal... e desde fai 12 anos imparte clases de piano, improvisación e harmonía moderna en diversas escolas galegas. O contrabajista arxentino Quique Alvarado tamén conta cunha ampla experiencia docente e como profesional, acompañando a músicos nacionais e internacionais como Paquito de Rivera. Pola súa banda, Miguel Cabana é un reputado baterista do panorama galego e compartiu escenario con músicos da talla dos británicos Kenny Wheeler e John Taylor. Tamén colabora con Carmen Rei, Carlos Averhoff Jr. e José Luís Evangelista.
"Mi manera" é o título do primeiro traballo discográfico deste trío e percorre diferentes estilos modernos dentro do ámbito do jazz. A maqueta orixinal foi distinguida pola SGAE cunha Mención Especial no seu I Concurso Concerto Autor.
Lluis Vidal: Vermeer" contará coa participación especial do violinista MARK FELDMAN, que ven desde Estados Unidos expresamente para a ocasión.
Lugar: Auditorio Martín Codax do Conservatorio Superior de Música.
21,00 horas (Entrada libre)
Lluis Vidal: Pianista, Clavicémbalo; Mark Feldman: Violín ; Iain Ballamy: Saxo soprano; Claudio Pontiggia: Trompa Cuarteto de corda
O proxecto Vermeer estreouse no ano 2001 na sala Kursaal de Donostia a raíz do encargo que lle fixo ao pianista Lluis Vidal o Festival Praza 2001. A idea parte dun achegamento ao universo do pintor Vermeer. O resultado: unha suite de danzas de aire antigo concibida desde a mestura de jazz e música clásica contemporánea. A formación para esta obra, que dura 40 minutos, é a de saxo soprano, trompa, piano-crave e cuarteto de corda.
Lluis Vidal naceu en Barcelona e foi fundador, no ano 1985, da orquesta de Cambre Teatre Lliure e dos grupos de jazz Catalònia (1977), Onix (1983), Ictus (1987) e do seu propio trío. Actuou en festivales de todo o mundo e colaborou con músicos como W. Marsalis e J. Abercrombie, nomes da música clásica como Josep Pons e H.K. Gruber e músicos de tango como Rodolfo Mederos e Pablo Mainetti. Actuou coa Lincoln Center Jazz Orchestra, a Big Band da RTV belga, a Orquesta Nacional de España e coa Orquesta de Cámara Andrés Segovia, entre outras.
Como compositor recibiu numerosos encargos, entre os que cabo destacar Iberia (2004), encomenda da Orquesta Nacional de España, Brassiana(2000), encargo do grupo de metais Spanish Brass Luur-Metalls e Vermeer (2001). É un compositor prolífico para cine, teatro, big bands, orquestas e para o mesmo no seu trío ou só ao piano.
Foi merecedor do Premio Nacional de Música da Generalitat e da Associació de Músics de Jazz i Músico Moderna de Catalunya en diferentes edicións. Exerce como profesor de composición e piano na Escola Superior de Música de Cataluña (ESMUC).
Italian Instabile Orchestra
Lugar: Praza dá Estrela. 23,30 horas (Entrada Libre)
Tras anos de intensa actividade, a Italian Instabile Orchestra converteuse nun referente non só no seu país senón en todo o mundo. O promotor desta formación, nacida á sombra do Festival de Noci en 1990, o trompetista Piñeiro Minafra aglutinou a músicos que aman o rico patrimonio do jazz e que aprenderon a lección do non conformismo e que non están constringidos pola ortodoxia musical.
A orquesta despega a principios dos noventa con actuacións en Francia, Alemania e Suiza. O selo alemán ECM produce no ano 1995 o seu segundo disco titulado Skies of Europe, considerado pola revista italiana Musica Jazz como o mellor disco do ano. Gravaciones en directo, partituras, notas e fotografías forman parte do disco-libro Previsioni do Tempo, editado en 2002 para conmemorar o seu duodécimo aniversario. A máis recente grabación da orquesta é The Owner of the River Bank, de 2003, en colaboración co jazzman Cecil Taylor, unha lenda viva e pionero do free jazz. Trátase dunha peza de 60 minutos de duración escrita especialmente por Taylor.
Domingo,25
-Master Class a cargo de LOUIS SCLAVIS (CLARINETE, SAXO SOPRANO)
Auditorio Martín Codax do Conservatorio Superior de Música. 11 a 13 horas (Entrada libre)
-AGRUPACIÓN MUSICAL Atlántida de MATAMÁ coa pianista Rasa Jakutite
-Avda. Montero Rios. 20. 30 horas (Entrada libre)
- Concerto: LOUIS SCLAVIS: Napolis Wal
Centro Cultural Caixanova. 22.00 horas
Prezos: 12 butaca; 11 euros 1º *anfiteatro; 10 euros 2º anfiteatro; 9 euros 3er anfiteatro
Louis Sclavis
Estamos ante un dos máis aclamados e admirados nomes do jazz actual. Nacido en Lyon en 1953, este clarinetista e saxo soprano formou a súa primeira banda propia, Lle Tour de France, a principios dos anos oitenta con músicos procedentes de diferentes rexións galas. Tras gravar o seu disco Clarinettesen 1984, establece unha estrutura de cuarteto fixo co que actúa nos principais festivales de Francia. No ano 1988 recibe o premio Django Reinhardt, concedido anualmente ao mellor intérprete de jazz en Francia, e forma con Jacques dei Donato e Armand Angster un trío de clarinetes co un repertorio marcado pola improvisación libre e a contemporaneidad nas composicións escolleitas.
Chegan máis premios, como o que se lle concede ao cuarteto no ano 1989 na Bienal de Barcelona e o British Jazz Award 1990/91, que recibe como mellor artista do ano. Actúa nese momento no Festival de Jazz de Parides co seu tributo a Duke Ellington. Nos anos noventa comeza a editar con ECM e co seu dobre trío vira por moitos dos festivales europeos.
Paralelamente, é destacable o seu traballo de composición para a compañía teatral Image Aiguë e co director de cine Jean Louis Comolli. Así mesmo, colabora co fotógrafo Guy Lle Querrec en proxectos audiovisuales e participa nun trío con Aldo Romano e Henri Texier.
Napoli s Wall é un percorrido musical polos muros da cidade de Nápoles que se estreou en febreiro de 2002 no Festival Sons d Hiver. Unha idea que xorde da colaboración co pintor Ernest Pignon. Unha pesquisa a través dos muros da cidade, mentres camiñamos por ela e descubrimos que se esconde tras eles, á busqueda das pisadas do pasado, pero prescindindo dunha concepción folclórica. Créase un espazo de ficción onde a tensión sempre está asegurada pola presenza volcánica do Vesubio.
FORMACIÓN
· Louis Sclavis: Clarinetes
· Médéric Collignon: Trompeta, voz
· Vincent Cortuois: Cello
· Hasse Poulsen: Guitarra
Descargar todas as imaxes
Continúan os pasacalles a cargo de Mr. Dixie Jazz Band.
Actuación de Javier Constenla Trío: Improvía Jazz
Lugar: VERBUM JAZZ CAFÉ. 20,00 HORAS (ENTRADA LIBRE)
Javier Constenla: piano; Quique Alvarado: baixo; Miguel Cabana:batería
O pianista e compositor ourensa Javier Constenla desenvolveu un importante labor como músico e como profesor. Tocou en escenarios de Xapón, Colombia, Venezuela, Portugal... e desde fai 12 anos imparte clases de piano, improvisación e harmonía moderna en diversas escolas galegas. O contrabajista arxentino Quique Alvarado tamén conta cunha ampla experiencia docente e como profesional, acompañando a músicos nacionais e internacionais como Paquito de Rivera. Pola súa banda, Miguel Cabana é un reputado baterista do panorama galego e compartiu escenario con músicos da talla dos británicos Kenny Wheeler e John Taylor. Tamén colabora con Carmen Rei, Carlos Averhoff Jr. e José Luís Evangelista.
"Mi manera" é o título do primeiro traballo discográfico deste trío e percorre diferentes estilos modernos dentro do ámbito do jazz. A maqueta orixinal foi distinguida pola SGAE cunha Mención Especial no seu I Concurso Concerto Autor.
Lluis Vidal: Vermeer" contará coa participación especial do violinista MARK FELDMAN, que ven desde Estados Unidos expresamente para a ocasión.
Lugar: Auditorio Martín Codax do Conservatorio Superior de Música.
21,00 horas (Entrada libre)
Lluis Vidal: Pianista, Clavicémbalo; Mark Feldman: Violín ; Iain Ballamy: Saxo soprano; Claudio Pontiggia: Trompa Cuarteto de corda
O proxecto Vermeer estreouse no ano 2001 na sala Kursaal de Donostia a raíz do encargo que lle fixo ao pianista Lluis Vidal o Festival Praza 2001. A idea parte dun achegamento ao universo do pintor Vermeer. O resultado: unha suite de danzas de aire antigo concibida desde a mestura de jazz e música clásica contemporánea. A formación para esta obra, que dura 40 minutos, é a de saxo soprano, trompa, piano-crave e cuarteto de corda.
Lluis Vidal naceu en Barcelona e foi fundador, no ano 1985, da orquesta de Cambre Teatre Lliure e dos grupos de jazz Catalònia (1977), Onix (1983), Ictus (1987) e do seu propio trío. Actuou en festivales de todo o mundo e colaborou con músicos como W. Marsalis e J. Abercrombie, nomes da música clásica como Josep Pons e H.K. Gruber e músicos de tango como Rodolfo Mederos e Pablo Mainetti. Actuou coa Lincoln Center Jazz Orchestra, a Big Band da RTV belga, a Orquesta Nacional de España e coa Orquesta de Cámara Andrés Segovia, entre outras.
Como compositor recibiu numerosos encargos, entre os que cabo destacar Iberia (2004), encomenda da Orquesta Nacional de España, Brassiana(2000), encargo do grupo de metais Spanish Brass Luur-Metalls e Vermeer (2001). É un compositor prolífico para cine, teatro, big bands, orquestas e para o mesmo no seu trío ou só ao piano.
Foi merecedor do Premio Nacional de Música da Generalitat e da Associació de Músics de Jazz i Músico Moderna de Catalunya en diferentes edicións. Exerce como profesor de composición e piano na Escola Superior de Música de Cataluña (ESMUC).
Italian Instabile Orchestra
Lugar: Praza dá Estrela. 23,30 horas (Entrada Libre)
Tras anos de intensa actividade, a Italian Instabile Orchestra converteuse nun referente non só no seu país senón en todo o mundo. O promotor desta formación, nacida á sombra do Festival de Noci en 1990, o trompetista Piñeiro Minafra aglutinou a músicos que aman o rico patrimonio do jazz e que aprenderon a lección do non conformismo e que non están constringidos pola ortodoxia musical.
A orquesta despega a principios dos noventa con actuacións en Francia, Alemania e Suiza. O selo alemán ECM produce no ano 1995 o seu segundo disco titulado Skies of Europe, considerado pola revista italiana Musica Jazz como o mellor disco do ano. Gravaciones en directo, partituras, notas e fotografías forman parte do disco-libro Previsioni do Tempo, editado en 2002 para conmemorar o seu duodécimo aniversario. A máis recente grabación da orquesta é The Owner of the River Bank, de 2003, en colaboración co jazzman Cecil Taylor, unha lenda viva e pionero do free jazz. Trátase dunha peza de 60 minutos de duración escrita especialmente por Taylor.
Domingo,25
-Master Class a cargo de LOUIS SCLAVIS (CLARINETE, SAXO SOPRANO)
Auditorio Martín Codax do Conservatorio Superior de Música. 11 a 13 horas (Entrada libre)
-AGRUPACIÓN MUSICAL Atlántida de MATAMÁ coa pianista Rasa Jakutite
-Avda. Montero Rios. 20. 30 horas (Entrada libre)
- Concerto: LOUIS SCLAVIS: Napolis Wal
Centro Cultural Caixanova. 22.00 horas
Prezos: 12 butaca; 11 euros 1º *anfiteatro; 10 euros 2º anfiteatro; 9 euros 3er anfiteatro
Louis Sclavis
Estamos ante un dos máis aclamados e admirados nomes do jazz actual. Nacido en Lyon en 1953, este clarinetista e saxo soprano formou a súa primeira banda propia, Lle Tour de France, a principios dos anos oitenta con músicos procedentes de diferentes rexións galas. Tras gravar o seu disco Clarinettesen 1984, establece unha estrutura de cuarteto fixo co que actúa nos principais festivales de Francia. No ano 1988 recibe o premio Django Reinhardt, concedido anualmente ao mellor intérprete de jazz en Francia, e forma con Jacques dei Donato e Armand Angster un trío de clarinetes co un repertorio marcado pola improvisación libre e a contemporaneidad nas composicións escolleitas.
Chegan máis premios, como o que se lle concede ao cuarteto no ano 1989 na Bienal de Barcelona e o British Jazz Award 1990/91, que recibe como mellor artista do ano. Actúa nese momento no Festival de Jazz de Parides co seu tributo a Duke Ellington. Nos anos noventa comeza a editar con ECM e co seu dobre trío vira por moitos dos festivales europeos.
Paralelamente, é destacable o seu traballo de composición para a compañía teatral Image Aiguë e co director de cine Jean Louis Comolli. Así mesmo, colabora co fotógrafo Guy Lle Querrec en proxectos audiovisuales e participa nun trío con Aldo Romano e Henri Texier.
Napoli s Wall é un percorrido musical polos muros da cidade de Nápoles que se estreou en febreiro de 2002 no Festival Sons d Hiver. Unha idea que xorde da colaboración co pintor Ernest Pignon. Unha pesquisa a través dos muros da cidade, mentres camiñamos por ela e descubrimos que se esconde tras eles, á busqueda das pisadas do pasado, pero prescindindo dunha concepción folclórica. Créase un espazo de ficción onde a tensión sempre está asegurada pola presenza volcánica do Vesubio.
FORMACIÓN
· Louis Sclavis: Clarinetes
· Médéric Collignon: Trompeta, voz
· Vincent Cortuois: Cello
· Hasse Poulsen: Guitarra