mércores, 3 decembro 2008

A celebración do Bicentenario da Reconquista iniciarase en xaneiro cunha gran exposición no Museo de Castrelos

A celebración da Reconquista do 2009 comezará xa no mes de xaneiro coa posta en marcha da web www.reconquistadevigo.com, e a apertura da exposición "Reconquista 1809-2009" no Museo de Castrelos, segundo adiantou este mércores o tenente de alcalde, o Santi Domínguez. O programa conta cun amplo abano de actividades nas que se inclúen un simposio internacional con especialistas de recoñecido prestixio, teatro na rúa polos diversos barrios da cidade, un trofeo de traiñeras e dúas unidades didácticas dirixidas a escolares.

O tráfico pesado redúxose no centro da cidade máis dun 50% coa nova ordenanza

mércores, 3 dec 2008

O edil de Transporte, Seguridade e Mobilidade, Xulio Calviño, cualificou este mércores de "éxito" a nova ordenanza que prohibe circular polo centro aos vehículos de máis de 10 toneladas de peso. Segundo a Policía Local e a sala de tráfico, a circulación redúxose máis da metade desde o inicio da nova normativa, o 11 de xullo de 2008, informou o concelleiro. <br />

Medio Ambiente instalará un sistema de control de ruidos

mércores, 3 dec 2008

A concelleria de Medio Ambiente ten previsto instalar o próximo ano un sistema de control de ruídos , sincronizado en tempo real, nas zonas da cidade co maior contaminación acústica. Así consta nos presupostos para o 2009 do departamento de Medio Ambiente e que ven de presentar o concelleiro Santos Hector Rodríguez.

O alcalde expón en Sevilla o papel proactivo de Vigo fronte á crise

mércores, 3 dec 2008

Abel Caballero ofreceu este mércores en Sevilla un relatorio dentro do Seminario "Cidades para Tempos de Crise: como progresar nun ambiente adverso", no que expuso a nova forma de entender o Concello de Vigo, desde a economía, adoptando unha postura proactiva no análise e procura de solucións para os sectores estratéxicos da cidade.

La celebración del Bicentenario de la Reconquista se iniciará en enero con una gran exposición en el Museo de Castrelos

mércores, 3 dec 2008

La celebración de la Reconquista del 2009 comenzará ya en el mes de enero con la puesta en marcha de la web www.reconquistadevigo.com, y la apertura de la exposición "Reconquista 1809-2009" en el Museo de Castrelos, según adelantó este miércoles el teniente de alcalde, Santi Domínguez. El programa cuenta con un amplio abanico de actividades en las que se incluyen un simposio internacional con especialistas de reconocido prestigio, teatro en la calle por los diversos barrios de la ciudad, un trofeo de traineras y dos unidades didácticas dirigidas a escolares.

El tráfico pesado se redujo en el centro de la ciudad más de un 50% con la nueva ordenanza

mércores, 3 dec 2008

El edil de Transporte, Seguridad y Movilidad, Julio Calviño, calificó este miércoles de "éxito" la nueva ordenanza que prohíbe circular por el centro a los vehículos de más de 10 toneladas de peso. Según la Policía Local y la sala de tráfico, la circulación se redujo más de la mitad desde el inicio de la noticia normativa, el 11 de julio de 2008, informó el concejal. <br />

Medio Ambiente instalará un sistema de control de ruidos

mércores, 3 dec 2008

La concejalía de Medio Ambiente ha previsto instalar el próximo año un sistema de control de ruidos , sincronizado en tiempo real, en las zonas de la ciudad con mayor contaminación acústica. Así consta en los presupuestos para el 2009 del departamento de Medio Ambiente y que ha presentado el concejal Santos Hector Rodríguez.

El alcalde expone en Sevilla el papel proactivo de Vigo frente a la crisis

mércores, 3 dec 2008

Abel Caballero ofreció este miércoles en Sevilla una ponencia dentro del Seminario "Ciudades para Tiempos de Crisis: como progresar en un ambiente adverso", en el que expuso la nueva forma de entender el Ayuntamiento de Vigo, desde la economía, adoptando una postura proactiva en el análisis y búsqueda de soluciones para los sectores estratégicos de la ciudad.