venres, 20 xullo 2007

Vigo contará con máis bidóns para a recollida de aceite usado

Desde outubro de 2006, Vigo é un dos concellos onde se realiza recollida de aceite usado para a súa reciclaxe. Neste período, a recollida veuse realizando mediante bidóns situados na súa maior parte en edificios de comunidades de veciños. A partir de agora tamén haberá bidóns nos supermercados do grupo Vegalsa-Eroski para que poidan colaborar os habitantes das vivendas unifamiliares.

A Oficina Municipal de Rehabilitación recibe da Xunta unha subvención de 60.000 euros

venres, 20 xul 2007

O tenente de alcalde e concellerio de Cascos Históricos, Santiago Domínguez, asinou este venres en Santiago un convenio coa conselleira de Vivenda, Teresa Táboas, para o financiamento da Oficina Municipal de Rehabilitación. A subvención, que acada os 60.000 euros, permitirá, segundo Santiago Domínguez, impulsar o traballo que xa se vén facendo nesta oficina de información, asesoramento e incentivación das actuacións nas áreas de rehabilitación.

O Festival Aéreo de Vigo celébrase este domingo

venres, 20 xul 2007

O ceo da praia de Sami será este domingo escenario de espectaculares acrobacias coa celebración do Festival Aéreo de Vigo 2007. Entre as presenzas destacadas, as da Patrulla Águila española, a do Eurofighter (caza de combate insignia da OTAN), e as visitas de patrullas de Portugal e Francia e do piloto acrobático turco Ali Ortzuk.

Vigo contará con más bidones para la recogida de aceite usado

venres, 20 xul 2007

Desde octubre de 2006, Vigo es uno de los ayuntamientos donde se realiza recogida de aceite usado para su reciclaje. En este período, la recogida se ha venido realizando mediante bidones situados en su mayor parte en edificios de comunidades de vecinos. A partir de ahora también habrá bidones en los supermercados del grupo Vegalsa-Eroski para que puedan colaborar los habitantes de las viviendas unifamiliares.

La Oficina Municipal de Rehabilitación recibe de la Xunta una subvención de 60.000 euros

venres, 20 xul 2007

El teniente de alcalde y concejal de Cascos Históricos, Santiago Domínguez, firmó este viernes en Santiago un convenio con la conselleira de Vivienda, Teresa Táboas, para la financiación de la Oficina Municipal de Rehabilitación. La subvención, que alcanza los 60.000 euros, permitirá, según Santiago Domínguez, impulsar el trabajo que ya se viene haciendo en esta oficina de información, asesoramiento e incentivación de las actuaciones en las áreas de rehabilitación.

El Festival Aéreo de Vigo se celebra este domingo

venres, 20 xul 2007

El cielo de la playa de Sami será este domingo escenario de espectaculares acrobacias con la celebración del Festival Aéreo de Vigo 2007. Entre las presencias destacadas, las de la Patrulla Águila española, la del Eurofighter (caza de combate insignia de la OTAN), y las visitas de patrullas de Portugal y Francia y del piloto acrobático turco Ali Ortzuk.