mércores, 11 abril 2007

Docentia 2007 abre as súas portas mañá xoves no IFEVI

Docentia 2007 abre as súas portas mañá xoves ás 10.00 horas no IFEVI coa presenza de máis de 100 institucións públicas e privadas pertencentes aos sectores da Educación, a Formación e o Emprego. O Concello contará cun stand no que se poderá ver unha exposición de obras realizadas na Escola Municipal de Artes e Oficios. A feira será clausurada o sábado.

"Vigo a escena" segue levando o teatro aos barrios en abril

mércores, 11 abr 2007

"Vigo a escena" continúa levando aos barrios a arte das compañías de teatro locais con dez novas representacións para públicos adulto e familiar durante este mes de abril. A primeira delas, a cargo de Máscara Produccións, terá lugar o xoves no Auditorio do Concello.

Docentia 2007 abre sus puertas mañana jueves en el IFEVI

mércores, 11 abr 2007

Docentia 2007 abre sus puertas mañana jueves a las 10.00 horas en el IFEVI con la presencia de más de 100 instituciones públicas y privadas pertenecientes a los sectores de la Educación, la Formación y el Empleo. El Ayuntamiento contará con un stand en el que se podrá ver una exposición de obras realizadas en la Escuela Municipal de Artes y Oficios. La feria será clausurada el sábado.