martes, 10 abril 2007

"Conta con Elas" convoca axudas para empresas innovadoras

O Proxecto "Conta con Elas" outorgará axudas desde 2.000 ata 3.500 euros para a creación de dez empresas innovadoras constituídas ou dirixidas maioritariamente por mulleres no territorio da Mancomunidade da Área Intermunicipal de Vigo. Esta acción será executada pola Universidade de Vigo, entidade que forma parte da Agrupación de Desenvolvemento do Proxecto.

O Centro de Día da Cruz Vermella atenderá a 50 persoas

martes, 10 abr 2007

Carmen Colmeiro, presidenta da Cruz Vermella en Galicia, ven de comunicar a alcaldesa a próxima ampliación do Centro de Día que alberga o hospital da Cruz Vermella en Vigo, que se ubicará nas instalacións ocupadas polo centro de diálisis e que pasará de atender ás 25 persoas actuais a atender a 50 persoas, cedendo algunhas desas prazas ao Concello de Vigo.

"Vigo a escena" segue levando o teatro aos barrios en abril

martes, 10 abr 2007

"Vigo a escena" continúa levando aos barrios a arte das compañías de teatro locais con dez novas representacións para públicos adulto e familiar durante este mes de abril. A primeira delas, a cargo de Máscara Produccións, terá lugar pasadomañá xoves no Auditorio do Concello.

"Conta con Elas" convoca ayudas para empresas innovadoras

martes, 10 abr 2007

El Proyecto "Conta con Elas" otorgará ayudas desde 2.000 hasta 3.500 euros para la creación de diez empresas innovadoras constituidas o dirigidas mayoritariamente por mujeres en el territorio de la Mancomunidad del Área Intermunicipal de Vigo. Esta acción será ejecutada por la Universidad de Vigo, entidad que forma parte de la Agrupación de Desarrollo del Proyecto.

El Centro de Día de la Cruz Roja atenderá a 50 personas

martes, 10 abr 2007

Carmen Colmeiro, presidenta de la Cruz Roja en Galicia, comunicó a la alcaldesa la próxima ampliación del Centro de Día que alberga el hospital de la Cruz Roja en Vigo, que se ubicará en las instalaciones ocupadas por el centro de diálisis y que pasará de atender a las 25 personas actuales a atender a 50 personas, cediendo algunas de esas plazas al Ayuntamiento de Vigo.

"Vigo a escena" sigue llevando el teatro a los barrios en abril

martes, 10 abr 2007

"Vigo a escena" continúa llevando a los barrios el arte de las compañías de teatro locales con diez nuevas representaciones para públicos adulto y familiar durante este mes de abril. La primera de ellas, a cargo de Máscara Produccións, tendrá lugar pasado mañana jueves en el Auditorio del Ayuntamiento.