luns, 10 xullo 2006
O proxecto conta con 150 mulleres

Aparca en Vigo o "Bus da Igualdade"

luns, 10 xul 2006

O "Bus da Igualdade" enmárcase dentro do proxecto "Equal Conta con elas". É una inciativa promovida pola Agrupación de Desenvolvemento "Área Metropolitana de Vigo e financiado polo Fondo Social Europeo. A sensibilización e captación de mulleres formadas na reincorporación do mundo laboral son os seus principais obxetivos.

O Trofeo Foot Voley finalizou cunha inscripción de 36 participantes

As instalacións do VigoArea despiden o Trofeo de Foot Voley e o Campeonato Galego sub 20 de Voley Playa

luns, 10 xul 2006

O VigoArea situado, esta edición, na Praia de Samil acolleu o Trofeo de Foovoley e o Campeonato Galego de Voley Playa. Estas dúas competicións remataron o domingo 9. O Trofeo Foot Voley rexistrou un total de 36 inscripcións de participantes, destos só chegaron a final Del Barrio e Souto. Mentres no Campeonato de Galego sub 20 os gañadores en categoría masculina foron a parella Maia e Pan de Sada, a parella femenina que logrou o título a integraban Lojo e González de Boiro.

El proyecto cuenta con 150 mujeres

Aparca en Vigo el "Bus de la Igualdad"

luns, 10 xul 2006

El "Bus de la Igualdad" se enmarca dentro del proyecto "Equal Cuenta con ellas". Es una inciativa promovida por la Agrupación de Desarrollo "El Área Metropolitana de Vigo y financiado por el Fondo Social Europeo. La sensibilización y captación de mujeres formadas en la reincorporación del mundo laboral son sus principales objetivos.

El Trofeo Foot Voley finalizó con una inscripción de 36 participantes

Las instalaciones del VigoArea despiden el Trofeo de Foot Voley y el Campeonato Gallego sub 20 de Voley Playa

luns, 10 xul 2006

El VigoArea situado, esta edición, en la Playa de Samil acogió el Trofeo de Foovoley y el Campeonato Gallego de Voley Playa. Estas dos competiciones finalizaron el domingo 9. El Trofeo Foot Voley registró un total de 36 inscripciones de participantes, de estos sólo llegaron a la final Del Barrio y Souto. Mientras en el Campeonato de Gallego sub 20 los ganadores en categoría masculina fueron la pareja Maia y Pan de Sada, la pareja femenina que logró el título la integraban Lojo y González de Boiro.