xoves, 27 abril 2006

Concurso de fotografía dixital do zoo "Primeiro de maio"

xoves, 27 abr 2006

Vigozoo organiza o próximo luns, 1 de maio, a segunda edición do concurso de fotografía dixital dirixido ao público que visite as instalacións ese día co obxectivo de promocionar o zoo e as actividades que nel se realizan coincidindo co día de portas abertas do zoolóxico.

Rally Costa Atlántica

xoves, 27 abr 2006

50 vehículos fabricados entre os anos 1935 e 1975 participarán na terceira edición do Rally Internacional Costa Atlántica que sairá de Vigo o próximo 22 de xuño e que presento hoxe a concelleira de Deportes, Lucía Molares.

Un informe técnico municipal rechaza las condiciones del Puerto para la instalación de un colector

xoves, 27 abr 2006

Las condiciones en que la Autoridad Portuaria podría otorgar una concesión administrativa para la instalación de un colector con destino a la conexión de los canales de desaugue de las calles Colón y Pontevedra son "abusivas", según se desprende del informe presentado por el asesor técnico de Infraestructuras en el Consejo de la Gerencia Municipal de Urbanismo hoy jueves.

Concurso de fotografía dixital del zoo "Primero de mayo"

xoves, 27 abr 2006

Vigozoo organiza el próximo lunes, 1 de mayo, la segunda edición del concurso de fotografía dixital dirigido al público que visite las instalaciones ese día con el objetivo de promocionar el zoo y las actividades que en él se realizan coincidiendo con el día de puertas abiertas del zoolóxico.

Rally Costa Atlántica

xoves, 27 abr 2006

50 vehículos fabricados entre los años 1935 y 1975 participarán en la tercera edición del Rally Internacional Costa Atlántica que saldrá de Vigo el próximo 22 de junio y que presento hoy la concejal de Deportes, Lucía Molares.