martes, 2 outubro 2012

Caballero destaca a contribución da Policía Nacional para que Vigo sexa "a cidade segura que é"

martes, 2 out 2012

O alcalde loubou esta mañá a labor da Policía Nacional durante un acto no que se homenaxeaba aos membros deste corpo de seguridade con motivo da celebración do patrón dos Angeles Custodios. Durante a súa intervención, Caballero trasladou a súa "honra" por ter a oportunidade, un ano máis, de recoñecerlle o esforzo e adicación a todos os homes e mulleres que traballan a diario para que Vigo "siga a ser a cidade segura que é". Durante a homenaxe, organizada no Centro Social Novacaixagalicia, o rexedor destacou a estreita e fructifera colaboración entre a Policía Local e a Nacional.

Aberta na ETRAD a inscripción para as AULAS ABERTAS

martes, 2 out 2012

A ETRAD ( Escola Municipal de Música Folk e Tradicional de Vigo) amplía a súa oferta educativa no curso 2012-2013 coa posta en marcha das Aulas Abertas. Desde o día 1 ata o 15 de outubro, permanecerá aberto o prazo para inscribirse nas Aulas Abertas das especialidades instrumentais de: Arpa Céltica, Acordeón Diatónico, Banda de Gaitas, Coro, Corda Frotada, Corda Pulsada e Requinta, Grupo de Pandereteiras e Zanfona.

Abierta en la ETRAD la inscripción para las AULAS ABIERTAS

martes, 2 out 2012

La Etrad ( Escuela Municipal de Música Folk y Tradicional de Vigo) amplía su oferta educativa en el curso 2012-2013 con la posta en marcha de las Aulas Abiertas. Desde el día 1 hasta el 15 de octubre, permanecerá abierto el plazo para inscribirse en las Aulas Abiertas de las especialidades instrumentales de: Arpa Céltica, Acordeón Diatónico, Banda de Gaitas, Coro, Cuerda Frotada, Cuerda Pulsada y Requinta, Grupo de Pandereteiras y Zanfona.

Caballero destaca la contribución de la Policía Nacional para que Vigo sea "la ciudad segura que es"

martes, 2 out 2012

El alcalde alabó esta mañana la labor de la Policía Nacional durante un acto en el que se homenajeaba a los miembros de este cuerpo de seguridad con motivo de la celebración del patrón de los Angeles Custodios. Durante su intervención, Caballero trasladó su "honra" por tener la oportunidad, un año más, de reconocerle el esfuerzo y adicación a todos los hombres y mujeres que trabajan a diario para que Vigo "siga siendo la ciudad segura que es". Durante el homenaje, organizada en el Centro Social Novacaixagalicia, el regidor destacó la estrecha y fructifera colaboración entre la Policía Local y la Nacional.