xoves, 21 febreiro 2008

O Servizo de Axuda no Fogar atendeu 557 persoas en 2007, o 70% gratuitamente

xoves, 21 feb 2008

A concelleira de Benestar Social, María Méndez, fixo balance este xoves do labor desenvolvido polo Servizo de Axuda no Fogar (SAF), dirixido polo seu departamento a través dun convenio asinado coa Cruz Vermella de Vigo. Na súa intervención, María Méndez indicou que un total de 557 persoas se beneficiaron deste servizo ao longo de todo o 2007, das que o 78,4 por cento son mulleres e o 71,1 por cento son persoas de idade superior aos 76 anos.

Santi Domínguez acada o respaldo de Turismo da Xunta para apoiar a posta en marcha dos voos entre Vigo e México

xoves, 21 feb 2008

O tenente de alcalde, Santi Domínguez, acadou este xoves o apoio da Dirección Xeral de Turismo da Xunta para pór en macha ao longo de 2008 a unión aérea de Vigo con México, segundo anunciou tras a reunión que mantivo en Santiago co director xeral de Turismo, Rubén Lois, o representante de Avolar en Europa, Rubén Vila, a xefa de escala da compañía, Marga Pedreira, e o tamén integrante da compañía, José Durán.

Las obras de los aparcamientos de Jenaro de la Fuente y de la avenida de Castelao comenzarán a finales de marzo

xoves, 21 feb 2008

El alcalde, Abel Caballero, presentó este jueves los proyectos de los aparcamientos soterrados de Rosalía de Castro, Jenaro de la Fuente y de la avenida de Castelao. Juntos suman más de 1.500 plazas de aparcamiento nuevas y una inversión de más de 37 millones de euros. Los de Jenaro de la Fuente y avenida de Castelao comenzarán a ejecutarse a finales de marzo.