xoves, 2 febreiro 2012

O goberno local da luz verde ao ámbito de Falcoa, en Castrelos, que incluirá 799 vivendas

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, informou este xoves da aprobación inicial validada este xoves na Xerencia de Urbanismo e na Xunta de Goberno Local ao desenvolvemento deste ámbito de máis de 127.000 metros cadrados, en Castrelos. Segundo explicou Caballero, das 799 vivendas a construir, 255 serán protexidas, e a cidade incrementará en máis de 17.000 metros cadrados as súas zonas verdes e de ocio.

O alcalde avanza a inclusión dun "ambicioso" plan de emprego nos orzamentos municipais de 2012

xoves, 2 feb 2012

Abel Caballero indicou este xoves que o borrador das contas municipais para 2012 que o goberno local trasladará aos grupos políticos a próxima semana incluirá "un programa de creación de emprego extraordinariamente ambicioso", baseado na contratación directa, no apoio á contratación e nas políticas keynesianas de xeración de postos de traballo.

Caballero apunta a necesidade de crear máis pasos de peóns con semáforo para facer "unha cidade máis permeable"

xoves, 2 feb 2012

Vinte centros educativos da cidade recibirán formación en educación vial dentro de un programa no que participan a Policía Local, Dirección Xeral de Tráfico e Hospital de Fátima. O rexedor avanzou hoxe xoves durante a rolda de prensa de presentación do programa: Tu seguridad, nuestro compromiso, a necesidade de crear máis pasos de peóns con semáforo que permitan facer "unha cidade máis permeable". <i></i>

El gobierno local de la luz verde al ámbito de Falcoa, en Castrelos, que incluirá 799 viviendas

xoves, 2 feb 2012

El alcalde de Vigo, Abel Caballero, informó este jueves de la aprobación inicial validada este jueves en la Gerencia de Urbanismo y en la Junta de Gobierno Local al desarrollo de este ámbito de más de 127.000 metros cuadrados, en Castrelos. Según explicó Caballero, de las 799 viviendas a construir, 255 serán protegidas, y la ciudad incrementará en más de 17.000 metros cuadrados sus zonas verdes y de ocio.

El alcalde avanza la inclusión de un "ambicioso" plan de empleo en los presupuestos municipales de 2012

xoves, 2 feb 2012

Abel Caballero indicó este jueves que el borrador de las cuentas municipales para 2012 que el gobierno local trasladará a los grupos políticos la próxima semana incluirá "un programa de creación de empleo extraordinariamente ambicioso", basado en la contratación directa, en el apoyo a la contratación y en las políticas keynesianas de generación de puestos de trabajo.

Caballero apunta a la necesidad de crear más pasos de cebra con semáforo para hacer "una ciudad más "

xoves, 2 feb 2012

Veinte centros educativos de la ciudad recibirán formación en educación vial dentro de un programa en el que participan la Policía Local, Dirección General de Tráfico y Hospital de Fátima. El regidor avanzó hoy jueves durante la rueda de prensa de presentación del programa: Tu seguridad, nuestro compromiso, la necesidad de crear más pasos de cebra con semáforo que permitan hacer "una ciudad más permeable". <i></i>