mércores, 1 febreiro 2012

O alcalde reclama ás administracións "ir xuntos" para que Vigo sexa porto nodal europeo

Abel Caballero adiantou na mañá deste mércores que o goberno local concluirá en días o documento encargado para demandar a Europa a consideración de Vigo como porto central no continente -agora figura como complementario-, texto que será remitido o próximo luns á ministra de Fomento, ao Comisario europeo de Transportes e aos europarlamentarios españois. Para conseguilo, o alcalde de Vigo avogou pola unidade do Porto, o Concello, a Xunta e o Goberno de España.

Caballero di que o Goberno Central foi "receptivo" coas peticións dos concellos sobre finanzamento e liquidez

mércores, 1 feb 2012

O alcalde de Vigo avanzou esta mañá de mércores que Vigo disporá dun millón de euros máis para investimentos para o próximo exercicio. Esa foi unha das conclusións da reunión que Caballero liderou onte pola tarde entre a Comisión Nacional de Administración Local e responsables do Ministerio de Fomento. O vicepresidente da Femp mostrouse satisfeito co encontro porque "o Goberno de España está a prestar atención ás nosas demandas"

As paisaxes de Xosé Luis Otero, nova mostra pictórica na Alcaldía de Vigo

mércores, 1 feb 2012

O alcalde, o artista e distintos corporativos e representantes da cultura viguesa participaron este mércores na inauguración dunha nova edición de Mostrarte -iniciativa que leva a pintura ás dependecias municipais-, nesta ocasión a cargo de Xosé Luis Otero. O seu trazo desbota a liña firme para construir recoñecibles paisaxes galegas mediante manchas de cor.

El alcalde reclama a las administraciones "ir juntos" para que Vigo sea puerto nodal europeo

mércores, 1 feb 2012

Abel Caballero adelantó en la mañana de este miércoles que el gobierno local concluirá en días el documento encargado para demandar a Europa la consideración de Vigo como puerto central en el continente -ahora figura cómo complementario-, texto que será remitido el próximo lunes a la ministra de Fomento, al Comisario europeo de Transportes y a los europarlamentarios españoles. Para conseguirlo, el alcalde de Vigo abogó por la unidad del Puerto, el Ayuntamiento, la Junta y el Gobierno de España.

Caballero dice que el Gobierno Central fue "receptivo" con las peticiones de los ayuntamientos sobre finanzamento y liquidez

mércores, 1 feb 2012

El alcalde de Vigo avanzó esta mañana de miércoles que Vigo dispondrá de un millón de euros más para inversiones para el próximo ejercicio. Esa fue una de las conclusiones de la reunión que lideró ayer por la tarde entre la Comisión Nacional de Administración Local y responsables del Ministerio de Fomento. El vicepresidente de la Femp se mostró satisfecho con el encuentro porque "el Gobierno de España está a prestar atención a nuestras demandas"

Los paisajes de Xosé Luis Otero, nueva muestra pictórica en la Alcaldía de Vigo

mércores, 1 feb 2012

El alcalde, el artista y distintos corporativos y representantes de la cultura viguesa participaron este miércoles en la inauguración de una nueva edición de Mostrarte -iniciativa que lleva la pintura a las dependecias municipales-, en esta ocasión a cargo de Xosé Luis Otero. Su rasgo descarta la línea firme para construir reconocibles paisajes gallegos mediante manchas de color.