mércores, 15 febreiro 2012

O alcalde recorda que o de Vigo é o aeroporto galego con menor subvención pública e reclama un trato igualitario

Abel Caballero recibiu este mércores ao seu homólogo santiagués, Gerardo Conde Roa, entrevista tras a que o alcalde de Vigo recordou que Peinador, con pouco máis de 400.000 euros, é o aeroporto galego con menor subvención pública, e demandou á Xunta de Galicia equidade na distribución das axudas. Abel Caballero defendeu que potenciar o aeroporto de Vigo significará que Galicia competirá coa terminal de Oporto.

Abel Caballero recibe a membros da Anpa do Celso Emilio Ferreiro

mércores, 15 feb 2012

Abel Caballero reuniuse esta tarde con representantes da Anpa do Celso Emilio Ferreiro contrarios á decisión da Xunta de suprimir a ESO do centro escolar. Durante a reunión o alcalde deu a razón aos pais e nais deste centro educativo tras a decisión da Xunta de Galicia de alterar o plan docente do Celso Emilio Ferreiro.

El alcalde recuerda que el de Vigo es el aeropuerto gallego con menor subvención pública y reclama un trato igualitario

mércores, 15 feb 2012

Abel Caballero recibió este miércoles a su homólogo santiagués, Gerardo Conde Roa, entrevista tras la que el alcalde de Vigo recordó que Peinador, con poco más de 400.000 euros, es el aeropuerto gallego con menor subvención pública, y demandó a la Xunta de Galicia equidad en la distribución de las ayudas. Abel Caballero defendió que potenciar el aeropuerto de Vigo significará que Galicia competirá con la terminal de Oporto.

Abel Caballero recibe a miembros de la Anpa del Celso Emilio Ferreiro

mércores, 15 feb 2012

Abel Caballero se reunió esta tarde con representantes de la Anpa del Celso Emilio Ferreiro contrarios a la decisión de la Junta de suprimir la ESO del centro escolar. Durante la reunión el alcalde dio la razón a los padres y madres de este centro educativo tras la decisión de la Xunta de Galicia de alterar el plan docente del Celso Emilio Ferreiro.