Escoitar

Unha sentenza rexeita a solicitude da paralización cautelar das obras da Porta do Sol

O alcalde deu conta esta mañá da resolución do Contencioso Administrativo nº1 de Vigo rexeitando a paralización cautelar das obras en marcha na Porta do Sol. Na súa opinión, trátase “dunha sentenza contundente, categórica e demoledora contra os intereses particulares dos demandantes”.

martes, 23 mar 2021

O Contencioso Administrativo nº1 de Vigo emitiu sentenza denegando a solicitude de suspensión de obras que o Concello está a desenvolver na Porta do Sol. A “autodenominada” Asociación viguesa pola defensa do patrimonio histórico, unha comunidade de propietarios de un edificio de Elduayen e un negocio da zona solicitaron medidas cautelares de paralización mentres que se tramita o proceso no que solicitan a anulación do proxecto. O xulgado, dixo o rexedor, foi “contundente” ao asegurar que “no ha lugar á paralización da obra” desestimando, por tanto, a medida solicitada.

 


En rolda de prensa, o alcalde fíxose eco do contido textual da resolución: “De la documentación aportada, de los informes de carácter técnico confeccionados por la Administración demandada y de la declaración prestada en el marco de esta pieza separada por parte de uno de los autores del proyecto, se desprende que no es necesaria la paralización de la obra.

“En efecto, el sistema de ejecución por el que se ha optado es lento, oneroso y seguro, a medio de la instalación de pantallas de micropilotes (se colocan, se arriostran y después se excava) que apenas provocan vibraciones y que eliminan peligro de descompensación del terreno”.

“Esos trabajos han venido precedidos por dos estudios geotécnicos y un análisis exhaustivo del terreno mediante catas de todo tipo y mediciones de todos los sótanos, que no solo descartan el riesgo de colapso sobre edificios colindantes, sino que aseguran una mejora de su cimentación”.

“De todos modos, sí es factible hacer algo más: confeccionar un mapa de tipología y características de las cimentaciones de las edificaciones existentes en el trazado en la parte que se halla en la vía pública. De esta manera, se conocerá apriorísticamente cualquier pormenor que pudiera comprometer la seguridad de los inmuebles colindantes con los trabajos”. A única observación que fixo o xuíz, xa está cumprida -aclarou Caballero- dado que o Concello xa tiña en redacción o devandito mapa, que xa foi remitido ao xulgado.

O rexedor concluíu a súa intervención lendo outros parrágrafos da resolución: “Finalmente, quedó acreditada la inexistencia de afectaciones de las edificaciones de la calle Elduayen por la ejecución del túnel. Teniendo en cuenta el contenido del objeto del recurso, no cabe albergar duda de que, precisamente, la suspensión pretendida provocaría un afectación negativa de ese interés público, que se erige en un plano superior al interés particular de los recurrentes, el cual no debe prevalecer en este caso, en el que se trata de ejecutar un proyecto que entraña una indudable importancia cualitativa y una afectación significativa de dinero público”.

 

 

Descargar todas as imaxes