mércores, 9 xaneiro 2008

A Consellería de Traballo destinará 74,8 millóns ao fomento do emprego en Vigo antes da fin da lexislatura

O Concello de Vigo recibiu este mércores a visita oficial do conselleiro de Traballo, Ricardo Varela, quen tras o encontro que mantivo co alcalde, Abel Caballero, avanzou que a Consellería destinará 74,8 millóns de euros ao fomento do emprego en Vigo antes de que remate a lexislatura. Desta cantidade, 35,8 millóns están recollidos nos orzamentos da Xunta para este ano.

Santiago Domínguez salienta que iniciativas como a Aula Gastronómica fomentan a dinamización do mercado do Progreso

mércores, 9 xan 2008

O tenente de alcalde e concelleiro de Comercio, Santiago Domínguez, salientou este mércores as iniciativas que se están a desenvolver nos mercados de Vigo e en concreto no mercado do Progreso para fomentar a súa dinamización. Entre as medidas que se están levando a cabo figura a Aula Gastronómica organizada pola Asociación de Comerciantes do Mercado do Progreso, que comezará mañá cunha mostra de cociña libanesa e rematará o día 31 con cociña chinesa.

La Consellería de Traballo destinará 74,8 millones al fomento del empleo en Vigo antes del fin de la legislatura

mércores, 9 xan 2008

El Ayuntamiento de Vigo recibió este miércoles la visita oficial del conselleiro de Traballo, Ricardo Varela, quien tras el encuentro que mantuvo con el alcalde, Abel Caballero, avanzó que la Consellería destinará 74,8 millones de euros al fomento del empleo en Vigo antes de que finalice la legislatura. De esta cantidad, 35,8 millones están recogidos en los presupuestos de la Xunta para este año.

Santiago Domínguez destaca que iniciativas como el Aula Gastronómica fomentan la dinamización del mercado de O Progreso

mércores, 9 xan 2008

El teniente de alcalde y concejal de Comercio, Santiago Domínguez, destacó este miércoles las iniciativas que se están a desarrollar en los mercados de Vigo y en concreto en el mercado del Progreso para fomentar su dinamización. Entre las medidas que se están llevando a cabo figura el Aula Gastronómica organizada por la Asociación de Comerciantes del Mercado de O Progreso, que comenzará mañana con una muestra de cocina libanesa y finalizará el día 31 con cocina china.