luns, 21 abril 2008

Benestar Social destina 400.000 euros ás axudas municipais para material escolar e comedor

A concelleira de Benestar Social, María Méndez, anunciou este luns a aprobación na Xunta de Goberno Local dun investimento de 400.000 euros nas axudas municipais para material escolar, libros e comedor. Segundo explicou a concelleira, estas subvencións teñen o obxectivo de "mellorar a situación de benestar das familias con maior necesidade económica". Do total do orzamento, 370.000 euros destinaranse ás axudas a comedor, mentres que os 30.000 euros restantes irán ás axudas de libros e material escolar.

O Goberno Local licita ás obras de humanización do entorno do Calvario, Teis e Povisa

luns, 21 abr 2008

A Xunta de Goberno Local aprobou a contratación das obras de humanización das rúas Sagunto, Cataluña e León, o entorno do mercado de Teis, e das rúas Zaragoza, Barcelona, Zamora e Salamanca. Unha vez contratadas as obras, os prazos de execución oscilarán entre os 4 e os 6 meses. O Concello adica máis de 3,5 millóns de euros a estas melloras, un investimento que supera os 6,5 millóns de licitacións nas últimas tres semanas.

Bienestar Social destina 400.000 euros a las ayudas municipales para material escolar y comedor

luns, 21 abr 2008

La concejal de Bienestar Social, María Méndez, anunció este lunes la aprobación en la Junta de Gobierno Local de una inversión de 400.000 euros en las ayudas municipales para material escolar, libros y comedor. Segun explicó la concejal, estas subvenciones tienen el objetivo de "mejorar la situación de bienestar de las familias con mayor necesidad económica". Del total del presupuesto, 370.000 euros se destinarán a las ayudas a comedor, mientras que los 30.000 euros restantes irán a las ayudas de libros y material escolar.

O Goberno Local licita las obras de humanización del entorno del Calvario, Teis y Povisa

luns, 21 abr 2008

LA Xunta de Gobierno Local aprobó la contratación de las obras de humanización de las calles Sagunto, Cataluña y León, el entorno del mercado de Teis, y de las calles Zaragoza, Barcelona, Zamora y Salamanca. Una vez contratadas las obras, los plazos de ejecución oscilarán entre los 4 y los 6 meses. O Concello dedica más de 3,5 millones de euros la estos avances, una inversión que supera los 6,5 millones de licitaciones en las últimas tres semanas.