martes, 6 novembro 2007

FADEMGA e o Concello poñen en marcha unha campaña a favor das persoas con discapacidade intelectual

A Federación de Asociacións a favor das Persoas con Discapacidade Intelectual de Galicia (FADEMGA), coa colaboración do Concello, pon en marcha a partir deste martes a campaña de sensibilización "Mírame coma eu te miro. A Discapacidade Intelectual, coñécea", que pretende que a sociedade coñeza o traballo que se realiza na nosa comunidade a prol das persoas con discapacidade intelectual.

As innovacións arquitectónicas de Vorarlberg, tema da mostra "Provocación construtiva" na Casa das Artes

martes, 6 nov 2007

Vorarlberg, a rexión máis occidental de Austria, está considerada un dos territorios máis interesantes en canto a arquitectura contemporánea en Europa, tanto que hoxe en día é un referente en aspectos como a relación calidade-prezo, a ecoloxía e o respecto polo territorio. A Casa das Artes dedica a este fenómeno unha exposición a partir deste mércores, baixo o título "Provocación construtiva".

FADEMGA y el Ayuntamiento ponen en marcha una campaña a favor de las personas con discapacidad intelectual

martes, 6 nov 2007

La Federación de Asociaciones a favor de las Personas con Discapacidad Intelectual de Galicia (FADEMGA), con la colaboración del Ayuntamiento, pone en marcha a partir de este martes la campaña de sensibilización "Mírame como yo te miro. La Discapacidad Intelectual, conócela", que pretende que la sociedad conozca el trabajo que se realiza en nuestra comunidad a favor de las personas con discapacidad intelectual.

Las innovaciones arquitectónicas de Vorarlberg, tema de la muestra "Provocación constructiva" en la Casa das Artes

martes, 6 nov 2007

Vorarlberg, la región más occidental de Austria, está considerada uno de los territorios más interesantes en cuanto a arquitectura contemporánea en Europa, tanto que hoy en día es un referente en aspectos como la relación calidad-precio, la ecología y el respeto por el territorio. La Casa das Artes dedica a este fenómeno una exposición a partir de este miércoles, bajo el título "Provocación constructiva".