xoves, 8 marzo 2007

ALT o.7 trae teatro desde Venzuela e danza para a inauguración de Escoitar.org

xoves, 8 mar 2007

A compañía Teatro San Martín, de Caracas, representa mañá venres no Auditorio Municipal a obra "Passport", dentro da programación do Festival Alternativo de Teatro e Danza. A xornada complétase cun espectáculo de danza a cargo do Centro Coreográfico Galego, co que se inaugurará o laboratorio de son do Colectivo Escoitar.org no Espazo Anexo do MARCO.

Exposición de pintura "A saga dos Heredero"

xoves, 8 mar 2007

A Concellería de Cultura, dentro do programa de exposicións de Casa das Artes do presente ano 2007, presenta a mostra conxunta da obra de Antonio Heredero e Mariola Heredero, acuarelistas da cidade de Vigo.

El Consejo de la gerencia insta a la suspensión de una licencia de obras en Finca do Conde

xoves, 8 mar 2007

Con los votos favorables del PSdeG-PSOE y la abstención de los restantes grupos políticos, el Consejo de la Gerencia Municipal de Urbanismo aprobó hoy jueves una moción presentada por los socialistas en la que se insta a la alcaldesa, Corina Porro, para que decrete la suspensión de la licencia de obras para la construcción de un edificio de seis plantas y otro de diez en el ámbito del PEPRI de Finca do Conde.

ALT lo.7 trae teatro desde Venzuela y danza para la inauguración de Escoitar.org

xoves, 8 mar 2007

La compañía Teatro San Martín, de Caracas, representa mañana viernes en el Auditorio Municipal la obra "Passport", dentro de la programación del Festival Alternativo de Teatro y Danza. La jornada se completa con un espectáculo de danza a cargo del Centro Coreográfico Galego, con el que se inaugurará el laboratorio de sonido del Colectivo Escoitar.org en el Espacio Anexo del MARCO.