Festival de jazz "Imaxina Sons"
O festival de jazz de Vigo "Imaxina Sons" programa para o martes, día 20, unha master class co violinista Dominique Pifarely no conservatorio , unha conferencia sobre "A música e industria cultural " e un concerto de Paolo Angeli, no Marco.
Master-class: Dominique Pifarely (violín)
<10:00 a 12:00 h. >
* Espazo: Auditorio «Martín Códax»
Empezou a tocar ós seis anos e formouse non conservatorio de Montreuil. Na actualidade está considerado un dous grandes violistas centrados na música de jazz e na improvisación e xira regularmente por toda Europa, e tamén ten visitado Canadá, Xapón, a India, Oriente Medio, América Latina e África.
Nos anos oitenta comeza a liderar as súas propias formacións e exerce de sideman de artistas como Martial Solial, Gérard Marais, Patrice Aratini, François Jeanneu e outros. Desde 1985 colaborou frecuentemente co clarinetista Louis Sclavis e no ano 1992 forman the Sclavis/Pifarely Acoustic Quartet, xunto a Marc Ducret e Bruno Chevillon. Acostuma traballar para ou teatro como intérprete e compositor. A finais dá década dúas noventa céntrase no traballo a dúo co pianista François Coutorier.
20:00 Conferencia "Música e industria cultural"
Lugar: Salón de actos do MARCO
Prezo: ENTRADA LIBRE
CARLOS SAMPAYO
Escritor, crítico e docente. Redactor de Cuadernos de Jazz. Publicacións en España, Italia, Francia, Arxentina, Suiza, Holanda, Grecia.
Director da Enciclopedia Maestros del Jazz (Planeta de Agostini); Director da Enciclopedia de Louis Armstrong (Altaya); Coordenador do Diccionario del Jazz de Comolli e Carles (Robert Laffon, Anaya & Mario Muchnik) e coautor do libro Los 100 mejores discos del jazz (La Máscara).
Publicou en El País, La Vanguardia, Amadeus, Lateral, Ajoblanco, Aromas, Penthouse.
MIGUEL MARTÍN
É licenciado en Ciencias Físicas. Dende 1978 dirixe o Festival de Jazz de San Sebastián. Entre 1989 e 1991 fixo numerosas colaboracións en diversos medios, escribindo sobre jazz, así como en radios locais. Dende 1999 encárgase de contratar a programación do Centro Kursaal de San Sebastián e da Sala Gazteszena dependente do Concello desa cidade.
ALEJANDRO CIFUENTES
Na actualidade dirixe e presenta o programa Jazz Session en Radio Círculo (Círculo de Bellas Artes de Madrid). Foi crítico de jazz para o diario Ya ata a súa desaparición e colaborou coa revista Cuadernos de Jazz, ademais de participar en diversas actividades jazzisticas como conferencias, mesas redondas, organización de festivais e concertos.
21:00 Concerto de Paolo Angeli
Lugar: Salón de Actos do MARCO
Prezo: ENTRADA LIBRE
Procedente de Sardeña, o guitarrista e compositor Paolo Angeli é un dos máximos expoñentes da nova música boloñesa. Traballa desde mediados dos noventa no rexurdimento das raíces musicais da súa terra con Giovanni Scanu, un dos grandes mestres da guitarra sarda e do canto en re, un forma de canto ancestral. Do seu encontro con músicos experimentais, xorde a súa teima por rachar fronteiras entre a música clásica, a música tradicional, o jazz, o rock e a improvisación.
No ano 1997 comeza a dar concertos só cunha guitarra sarda, facendo coexistir sonoridades ancestrais e modernas (utilizando pezas de metal, cordas de sitar ou enxeños en miniatura). Todas estas innovacións válenlle a admiración de moita xente, que como Pat Metheny, o considera un impulsor de novos camiños para a guitarra.
<10:00 a 12:00 h. >
* Espazo: Auditorio «Martín Códax»
Empezou a tocar ós seis anos e formouse non conservatorio de Montreuil. Na actualidade está considerado un dous grandes violistas centrados na música de jazz e na improvisación e xira regularmente por toda Europa, e tamén ten visitado Canadá, Xapón, a India, Oriente Medio, América Latina e África.
Nos anos oitenta comeza a liderar as súas propias formacións e exerce de sideman de artistas como Martial Solial, Gérard Marais, Patrice Aratini, François Jeanneu e outros. Desde 1985 colaborou frecuentemente co clarinetista Louis Sclavis e no ano 1992 forman the Sclavis/Pifarely Acoustic Quartet, xunto a Marc Ducret e Bruno Chevillon. Acostuma traballar para ou teatro como intérprete e compositor. A finais dá década dúas noventa céntrase no traballo a dúo co pianista François Coutorier.
20:00 Conferencia "Música e industria cultural"
Lugar: Salón de actos do MARCO
Prezo: ENTRADA LIBRE
CARLOS SAMPAYO
Escritor, crítico e docente. Redactor de Cuadernos de Jazz. Publicacións en España, Italia, Francia, Arxentina, Suiza, Holanda, Grecia.
Director da Enciclopedia Maestros del Jazz (Planeta de Agostini); Director da Enciclopedia de Louis Armstrong (Altaya); Coordenador do Diccionario del Jazz de Comolli e Carles (Robert Laffon, Anaya & Mario Muchnik) e coautor do libro Los 100 mejores discos del jazz (La Máscara).
Publicou en El País, La Vanguardia, Amadeus, Lateral, Ajoblanco, Aromas, Penthouse.
MIGUEL MARTÍN
É licenciado en Ciencias Físicas. Dende 1978 dirixe o Festival de Jazz de San Sebastián. Entre 1989 e 1991 fixo numerosas colaboracións en diversos medios, escribindo sobre jazz, así como en radios locais. Dende 1999 encárgase de contratar a programación do Centro Kursaal de San Sebastián e da Sala Gazteszena dependente do Concello desa cidade.
ALEJANDRO CIFUENTES
Na actualidade dirixe e presenta o programa Jazz Session en Radio Círculo (Círculo de Bellas Artes de Madrid). Foi crítico de jazz para o diario Ya ata a súa desaparición e colaborou coa revista Cuadernos de Jazz, ademais de participar en diversas actividades jazzisticas como conferencias, mesas redondas, organización de festivais e concertos.
21:00 Concerto de Paolo Angeli
Lugar: Salón de Actos do MARCO
Prezo: ENTRADA LIBRE
Procedente de Sardeña, o guitarrista e compositor Paolo Angeli é un dos máximos expoñentes da nova música boloñesa. Traballa desde mediados dos noventa no rexurdimento das raíces musicais da súa terra con Giovanni Scanu, un dos grandes mestres da guitarra sarda e do canto en re, un forma de canto ancestral. Do seu encontro con músicos experimentais, xorde a súa teima por rachar fronteiras entre a música clásica, a música tradicional, o jazz, o rock e a improvisación.
No ano 1997 comeza a dar concertos só cunha guitarra sarda, facendo coexistir sonoridades ancestrais e modernas (utilizando pezas de metal, cordas de sitar ou enxeños en miniatura). Todas estas innovacións válenlle a admiración de moita xente, que como Pat Metheny, o considera un impulsor de novos camiños para a guitarra.