mércores, 3 outubro 2012

O alcalde defende a posición de Vigo como cidade da "economía, da investigación e do emprego"

Abel Caballero degranou esta mañá as necesidades do presente e do futuro da cidade de Vigo nunha conferencia enmarcada no Forum Europa. Diante dun nutrido grupo de representantes empresariais, sindicais e axentes sociais, Cabellero reivindicou Vigo como a "cidade da economía, da investigación e do emprego". A presentación do seu relatorio correu a cargo do secretario xeral dos socialistas galegos, Pachi Vázquez.

Caballero recibiu ás arquitectas do premiado xardín sensorial de Castrelos

mércores, 3 out 2012

O alcalde de Vigo entrevistouse hoxe mércores coas responsables do estudo de arquitectura BMJ, encargadas de elaborar o proxecto municipal para mellorar a experiencia dos discapacitados visuais nos xardíns do Pazo Quiñones de León. Esta iniciativa foi galardonada coa Mención Especial nos Premios Unión Europea de Patrimonio Cultural-Europa Nostra 2012, premio que recollerá Caballero mañá en Madrid.

Concurso musical "Ao mesmo son"

mércores, 3 out 2012

A Concellería de Xuventude organiza o concurso musical "Ao mesmo son" incluído dentro do programa Súbete ó Castro, co obxectivo depromover a participación xuvenil a través da música e en pro da igualdade.Poderán participar todas aquelas persoas de idades comprendidas entre os 13 e os 35 anos que entreguen a ficha dentro do período de inscrición (do 1 ao 31 de Outubro).

Concurso musical "Al incluso son"

mércores, 3 out 2012

La Concelleria de Juventud organiza el concurso musical "Al mismo son" incluido dentro del programa Súbete al Castro, con el objetivo depromover la participación juvenil a través de la música y en pro de la igualdad.Podrán participar todas aquellas personas de edades comprendidas entre los 13 y los 35 años que entreguen la ficha dentro del período de inscripción (del 1 al 31 de Octubre).

Caballero recibió a las arquitectas del premiado jardín sensorial de Castrelos

mércores, 3 out 2012

El alcalde de Vigo se entrevistó hoy miércoles con las responsables del estudio de arquitectura BMJ, encargadas de elaborar el proyecto municipal para mejorar la experiencia de los discapacitados visuales en los jardines del Pazo Quiñones de León. Esta iniciativa fue galardonada con la Mención Especial en los Premios Unión Europea de Patrimonio Cultural-Europa Nostra 2012, premio que recogerá Caballero mañana en Madrid.

El alcalde defiende la posición de Vigo como ciudad de la "economía, de la investigación y del empleo"

mércores, 3 out 2012

Abel Caballero degranó esta mañana las necesidades del presente y del futuro de la ciudad de Vigo en una conferencia enmarcada en el Forum Europa. Delante de un nutrido grupo de representantes empresariales, sindicales y agentes sociales, Cabellero reivindicó Vigo como la "ciudad de la economía, de la investigación y del empleo". La presentación de su ponencia corrió a cargo del secretario general de los socialistas gallegos, Pachi Vázquez.