xoves, 8 xuño 2006

O Concello colabora con Down Vigo no seu proxecto de vida independente para discapacitados

xoves, 8 xuñ 2006

A concelleira de Benestar Social, Marta Iglesias, o presidente da asociación Down Vigo, Fernando Molina, e o director xeral de Gas Galicia, Juan José Picón, asinaron hoxe xoves un convenio de colaboración para o desenvolvemento do programa "Escola de Vida". Esta iniciativa ten por obxectivo posibilitar a plena integración de persoas con síndrome de Down e/ou discapacidade intelectual habilitando para iso unha vivenda na que poidan convivir.

Batalla de Flores

xoves, 8 xuñ 2006

O venres día 9 o centro de Vigo converterase nun campo de batalla… de flores. Por segundo ano consecutivo despois de máis de tres décadas de ausencia, a Batalla de Flores encherá de luz e cor o centro de Vigo. O tema desta edición será a primavera.

Aprobada una campaña para dar a conocer la Inspección Técnica de Edificios

xoves, 8 xuñ 2006

La Gerencia Municipal de Urbanismo iniciará una campaña de divulgación de la Inspección Técnica de Edificios (ITE), para que los propietarios de edificacones conozcan su contenido y repercusiones. Para eso, buscará la colaboración de la Federación de Asociaciones de Vecinos "Eduardo Chao" y de los colegios oficiales de los técnicos correspondientes.

El Ayuntamiento colabora con Down Vigo en su proyecto de vida independiente para discapacitados

xoves, 8 xuñ 2006

La concejala de Bienestar Social, Marta Iglesias, el presidente de la asociación Down Vigo, Fernando Molina, y el director general de Gas Galicia, Juan José Picón, firmaron hoy jueves un convenio de colaboración para el desarrollo del programa "Escola de Vida". Esta iniciativa tiene por objetivo posibilitar la plena integración de personas con síndrome de Down y/o discapacidad intelectual habilitando para ello una vivienda en la que puedan convivir.

Batalla de Flores

xoves, 8 xuñ 2006

El viernes día 9 el centro de Vigo se convertirá en un campo de batalla… de flores. Por segundo año consecutivo después de más de tres décadas de ausencia, la Batalla de Flores llenará de luz y color el centro de Vigo. El tema de esta edición será la primavera.